رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

دانلود نرم افزار کسب درآمد میلیونی از اینترنت در7روز

کسب درآمد میلیونی از اینترنت در یک قدمی شماست...

 

بهترین برنامه در این زمینه تا به این تاریخ

 

جامع ترین و نایاب ترین مطالب در زمینه کسب درآمد از اینترنت!

 

دارای 17 فصل بسیار کاربردی و جذاب

 

در بین اطرافیان خود چند نفر را می شناسید که در ماه 6000 دلار درآمد داشته باشند؟!

 

تنها در این روش کسب درآمد است که می توان به این میزان کسب درآمد دست یافت پس با ما همراه باشید تا شما را با رمز و رموز این کارآشنا کنیم....

 

چگونه با خواندن ایمیل و کلیک کردن پول در بیاورید. با استفاده از این راه بسیار ساده و راحت می توانید همین امروز شروع به کسب درآمد کنید. فقط کافی است یک کامپیوتر و ماوس داشته باشید تا ایمیل ها را دریافت کنید و روی آنها کلیک کنید و پول کسب کنید.

 

آیا می دانید هفت مرحله آسان برای ایجاد فروشگاه اینترنتی شما چیست؟ با استفاده از این ۷ مرحله به سادگی و فقط در ۲۴ ساعت فروشگاه آنلاین خود را آغاز کنید و شروع به کسب درآمد کنید. از این ساده تر نمی شود!

 

- راز های کسب درآمد از گوگل ادسنس

 

- چهار شرکت مطمئن و پرسود ایرانی شبیه گوگل ادسنس که می توانید از آنها در سایت فارسی خود درآمد بالایی کسب کنید (حتی دو میلیون تومان در ماه). دریافت پول شما از این شرکت ها از ادسنس آسان تر است، چون ایرانی هستند و درآمد شما را مستقیما و به سرعت به حساب بانکی تان در ایران واریز می کنند.

 

- یک روش ساده و آسان که بدون داشتن هچ محصولی و یا حتی سایتی در اینترنت درآمد کسب کنید.این روش آن قدر ساده و سریع است که متعجب خواهید شد چگونه در کمتر از پنج دقیقه می توانید شروع به کسب درآمد کنید.

 

عکس بگیرید و پولدار شوید! یک راه ساده برای کسب درآمد فقط با عکس گرفتن. اگر به عکس گرفتن علاقه دارید، چرا از آن درآمد کسب نکنید؟ این یکی از راه های ساده و پرسود درآمد اینترنتی است که معمولا کسی آن را برای شما فاش نمی کند. اما شما در این کتاب آن را کشف خواهیدکرد.
- affiliate marketing چیست و چگونه می توانید با فروش محصولات دیگران تا ۷۵% سود خالص کسب کنید. بله، با استفاده از این تکنیک ساده می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و به آسانی با تبلیغ محصولات دیگر شرکت ها پورسانت فوق العاده بالا (حتی تا ۶۰ یا ۷۵%) به دست آورید. 

 

۹ ایده ی جالب و آسان برای محصولات مختلف که در سایت تان می توانید به فروش رسانید. با انتخاب محصولات پرفروش، سود خود را به راحتی چند برابر کنید. 

 

چگونه درآمد خود را از خارج از کشور دریافت کنید؟ این مهم ترین مرحله است. بعد از اینکه با تلاش خود از اینترنت درآمد کسب کردید، چگونه به آسانی پول خود را به ایران منتقل کنید؟ با این سه راه مهم آشنا شوید تا هر چه زودتر درامد تان به دست تان برسد. 
یک راه آسان برای نقد کردن چک های دلاری خود علی رغم تحریم امریکا. این روش بسیار مهم است تا بتوانید درامد خود را که در خیلی از شرکت ها به صورت چک دلاری برایتان می فرستند، دریافت کنید. 

 

چگونه حساب بانکی در خارج از کشور باز کنید. همان طور که می دانید، داشته حساب بانکی خارجی یکی از مهم ترین مراحل کار تان است چون تمام درآمد شما به حساب خارجی تان واریز خواهد شد. 

 

چگونه با ایجاد فروشگاه اینترنتی خود درآمد عالی کسب کنید. کشف کنید پنج راه آسان برای فروش هر گونه محصولات در اینترنت چیست؟
 - خرید و فروش محصولات در اینترنت در ایران روز به روز پرطرفدار تر می شود. در آینده ی نزدیک پیشبینی می شود که این بازار بسیار عظیم و فراگیر خواهد شد. شما می توانید از همین امروز از این فرصت طلایی بهرمند شوید تا از فروشگاه اینترنتی خود درآمد کلانی کسب کنید. 

 

به دنبال کسب و کار پرسود می گردید؟ در این فصل کشف می کنید چگونه با شرکت های معتبر و مطمئن خارجی از طریق اینترنت همکاری کنید و درآمد ماهیانه بالا به دلار کسب کنید. هزاران شرکت در آمریکا و اروپا به دنبال استعداد و مهارت شما می گردند. از این راه آسان کسب درآمد همین امروز به نفع خود استفاده کنید. 
 

 

سه سایت رایگان و مفید برای پیدا کردن فرصت های شغلی برای شرکت های خارجی. در این سایت های رایگان می توانید به آسانی در ۵ دقیقه پروژه ها و فرصت های شغلی درخشانی را در اینترنت پیدا کنید و درآمد کسب کنید. 

 

 

 

 

 

 

در این نرم افزار با تمامی موارد که در بالا گفته شد به صورت کامل آشنا خواهید شد.

 

با صرف این هزینه اندک به جمع میلیونرهای اینترنتی بپیوندید.

 

 

 

موفق باشید...

برنامه ساز فارسی - بسازید بفروشید - ساخت برنامه های آندروید بدون برنامه نویسی - کاملا فارسی(تا عید سعید فطر 40 درصد تخفیف)

برنامه ساز فارسی - بسازید بفروشید - ساخت برنامه های آندروید بدون برنامه نویسی - کاملا فارسی(تا عید سعید فطر 40 درصد تخفیف)







بدون نیاز به دانش برنامه نویسی اپلیکیشن بسازید و پولدار شوید!

برنامه ساز اندروید با قابلیت انتشار در کافه بازار و مایکت پشتیبانی همیشگی در تلگرام و میل

@ahmadreza2198

baharshop.file@gmail.com

برنامه ساز همراه چیست؟

برنامه ساز طلایی یکی از جامع ترین و کامل ترین برنامه سازهای دنیا میباشد که شما را قادر میسازد بدون حتی اندکی دانش برنامه نویسی و بدون نیاز به کامپیوتر و تنها از طریق گوشی آندرویدی به ساخت اپلیکیشن های حرفه ای بپردازید.

 

برنامه ساز  برنامه ساز آندروید  ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

 

قابلیت های کلیدی برنامه ساز همراه:

پشتیبانی از تمام مارکت ها از جمله کافه بازار، مایکت، پلازا، کندو، پارس هاب و ... 

محیط کاملا فارسی و بدون نیاز به برنامه نویسی

ساخت برنامه بدون محدودیت زمانی و به تعداد نامحدود

ساخت اپلیکیشن های آندرویدی بدون نیاز به کامپیوتر و اینترنت و تنها از طریق گوشی

ساخت برنامه بدون حتی اندکی دانش برنامه نویسی

ساخت برنامه های کم حجم و بهینه برای تمامی گوشی ها و تبلت ها

امکان نمایش تبلیغات سایت عدد داخل اپلیکیشن و کسب درآمد بدون نیاز به برنامه نویسی

امکان فعال نمودن پرداخت درون برنامه ای کافه بازار به راحتی و بدون نیاز به کد نویسی

امکان قرار دادن ویدیو و صوت و تصویر درون برنامه

امکان طراحی اختصاصی صفحه ی شروع برنامه

امکان طراحی منو ها و فهرست های متنوع

امکان طراحی و ویرایش صفحات برنامه به وسیله ی ویرایشگر پیشرفته

امکان وارد کردن فایل های متنی داخل برنامه

امکان تعریف به اشتراک گذاری صفحات توسط کاربر

امکان تعریف فونت های مختلف برای برنامه

امکان گذاشتن قابلیت درج نظرات برای کاربران

امکان ویرایش آیکن، نام برنامه، نام پکیج و ...

 

برنامه ساز  اپ ساز  برنامه ساز آندروید

ساخت اپلیکیشن بدون دانش برنامه نویسی  برنامه ساز

 

نسخه ی طلایی و بدون محدودیت با قیمت و تخفیف استثنائی

پرداخت با تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

بعد از پرداخت بلافاصله فایل مورد نظر شروع به دانلود میکند

قیمت فقط 10 هزار تومان (تا عید سعید فطر 40 درصد تخفیف)

برای خرید اطلاعات زیر پر کرده و دکمه پرداخت را بزنید دارای نماد الکترونیک

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
(شامل 40% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,000 تومان

راهکارهای برای اخلاقی نمودن بیشتر پلیس

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات23

 

 

یکی از وظایف پلیس ایجاد امنیت اخلاقی است،‌در حقیقت اقدامات پلیس تا زمانی که به افزایش احساس امنیت در جامعه منجر نشود، مثبت ارزیابی نمی‌گردد، لذا یکی از اقداماتی که می‌تواند در این راستا مورد توجه قرار گیرد، اهمیت و توجه به ضریب احساس امنیت در جامعه می‌باشد، احساس امنیت به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل اخلاق‌مداری خود پلیس می‌باشد، سئوالی که در اینجا مطرح است، این می‌باشد که چگونه سازمان پلیس را می‌توان بیش از پیش به سمت اخلاق‌مداری سوق داد؛ تدوین استراتژی اخلاقی پلیس، به همراه تدوین راهکارهایی جهت اجرایی و عملی نمودن این استراتژی می‌تواند به پلیس در رسیدن به این هدف یاری رساند، در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا در کلیه اقدامات انجام شده موفق بوده‌ یا خیر، پلیس را به گام بعدی یعنی به سمت ارزیابی اقدامات و بررسی نتایج سوق می‌دهد، بدین ترتیب مثلث اقدامات پلیس در راستای اخلاقی نمودن کامل می‌شود.
کلید واژه
پلیس، اخلاق، اخلاق پلیس، چشم‌انداز، آموزش.

طرح مسئله و انتخاب روش مطالعه
یکی از وظایف پلیس اسلامی ایجاد امنیت اخلاقی است، با رعایت و انجام این تعهد اساسی از جانب پلیس، می‌توان به نقش مثبت و سازنده پلیس بعنوان یک نیروی خلاقه‌ای نظم‌آفرین در اجتماع طرفی بست (پازوکیان، 1384، ص 65 و 66).
لذا می‌توان انتظار داشت که اقدامات پلیس تا زمانی که تأثیر مثبتی در افزایش احساس امنیت در جامعه نداشته باشد، مثبت تلقی نشود. عوامل مختلفی در احساس امنیت دخیل می‌باشند که یکی از این موارد که به سازمان پلیس ارتباط تنگاتنگی دارد، پلیس اخلاقی یا بعبارت دیگر اخلاق‌مداری پلیس می‌باشد، سئوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که چگونه می‌توان اخلاق‌مداری را در پلیس گسترش داد؟ در این مقاله با رویکرد مدیریت استراتژیک سعی می‌شود به این سئوال به بهترین نحو پاسخ داده شود، قابل ذکر است که الگوی مدیریت استراتژیک مورد استفاده دراین مقاله براساس نظریه فرددیوید انتخاب شده است، او در کتاب مدیریت استراتژیک خود سه مرحله را برای مدیریت استراتژیک انتخاب می‌کند.
مرحله اول را می‌توان مرحله تدوین استراتژی سازمان نامید که با تدوین مأموریت یا چشم‌انداز سازمان این مرحله به سرانجام می‌رسد، مرحله دوم، مرحله اجرای استراتژی است، یعنی راهکارهایی که می‌توانیم استراتژی تدوین شده را به مرحله عمل برسانیم، در بعضی موارد جهت عملی نمودن استراتژی حتی در ساختار و رویه‌های سازمان تغییرات مقتضی صورت می‌گیرد در این مقاله در قسمت تغییر و اصلاح نظام آموزشی در حقیقت به لزوم تغییر رویه آموزش اشاره شده است، مرحله سوم نیز ارزیابی استراتژی است. (برای آشنایی با نظرات فرد دیوید درخصوص مراحل مدیریت استراتژیک رجوع شود به: دیوید، 1379، صص 557- 167).
این شیوه با توجه به تعریفی که از اخلاق حرفه‌ای برای نویسندگان این مقاله مطرح بوده است، انتخاب گردیده، چرا که اخلاق حرفه‌ای مفهومی فراتر از اخلاق‌ فردی و شغلی است؛ اخلاق حرفه‌ای را به مسئولیتهای اخلاقی سازمان تعریف می‌کنیم، این تعریف فراگیرتر و جامع‌تر از تعریف سنتی است. زیرا مسئولیتهای اخلاقی سازمان شامل همه اضلاع و ابعاد سازمان می‌شود و اخلاقیات شغلی را نیز در برمی‌گیرد. در حالی که اخلاق شغلی بدلیل تأکید بر وظایف اخلاقی اعضای گروه، مسئولیتهای اخلاقی خود گروه و سازمان را شامل نمی‌شود. تعاریف سنتی از اخلاق حرفه‌ای، آنرا به مفهوم فروتر (اخلاق کار) تحویل می‌دهند. علاوه بر آن این تعاریف بر نگرش اصالت فردی مبتنی است و از توجه به اهمیت مجموعه و حیات سازمان غافل هستند. بنابراین، تأکید بر مسئولیتهای اخلاقی سازمان اولاً بر نگرش کل گرایانه و سیستمی استوار است. ثانیاً تعریف جامع و فراگیری از اخلاق بدست می‌دهد.

دانلود تحقیق تأثیر زلزله بر سد های خاکی

چکیده
سدهای خاکی نسبت به سایر انواع سدها (سدهای بتنی) در برابر زلزله بیشتر مستعد تخریب می باشند . با وجود این ، بررسی دقیق پایداری سدهای خاکی در برابرزلزله از پیچیده ترین مسایل در حوزه سازه های خاکی است .
تنوع خواص بدنه سدهای خاکی مخصوصا رفتاردینامیکی آنها ، گوناگونی جنس و ضخامت و شرایط دیگر پی آنها (که هر کدام در انتقال ،تضعیف و یا تقویت امواج لرزه ای نقش اساسی دارند) ، و تفاوتهای اصولی ویژگی های موثر زلزله مانند فاصله مرکز زلزله تا سد ، فرکانس و طول زمان وقوع زلزله ، نوع و امواج رسیده به سد ، فرکانس و امواج همه عواملی هستند که هرکدام از آنها می توانند در واکنش دینامیکی سد نقش مهمی داشته باشند

 

شامل 70 صفحه word

دانلود تحقیق نفت

منشاء نفت و روند تشکیل آن                                                                                                                                                    نفت خام مایعی است غلیظ به رنگ سیاه یا قهوهای تیره که اساسن از هیدروکربن ها تشکیل شده است.
در مورد منشاء نفت به دو نظریهء معدنی و آلی می رسیم.
نظریهء منشاء معدنی نفت: که در سال 1886 توسط  برتلو داده شد اینک رد شده است.                                                                                                                        
همچنین در سالهای 1889( مندلیوف) نظریهء برتلو را تایید کرد و پس از ان در سال1901  سا باتیه و ساندرنس نظریهء منشاء معدنی بودن نفت را تایید کردند
نظریهء منشاء آلی:
امروزه می توان گفت که نظریهء منشاءآلی نفت برای نفت خام سبک به هر نظریه دیگری قابل قبول تر است این نظریه به دلایل زیر متکی است:
1- نفت خام همیشه در لایهای رسوبی یافت می شود که همواره مقدار زیادی از مواد آلی نیز در این لایها وجود دارند.
2- نفت خام محتوی ماده ای به نام پور فیرین می باشد.این ماده فقط در عامل سرخی خون ( هِمین) حیوانات و نیز در سبزینهء گیاهان وجود دارد.
3- اکثر نفتهای خام خاصیت چر خش سطح پلاریزاسیون نور را دارند. این خاصیت مربوط به وجود کلسترول است با منشاء حیوانی یا گیاهی.
به نظر می رسد که موجودات بسیار کوچک و بیشماری که در دریا ها و مرداب ها زندگی می کنندو پلانگتون  (فیتو پلانگتون و زئوپلانگتونها) نامیده می شوند منشاء آلی نفت می باشند.
توزیع  پلانکتونها  در  سطح  دریا  یکنواخت  نیست.این  موجودات  در  قسمت  بالای  آب  دریا    (عمق 50 تا 100 متری) که اشعهء خورشید نفوذ می کند و نیز در مجاورت سواحل متمرکز ند.تولید مثل این موجودات بسیار زیاد است و پس از نابودی در کف دریا سوب می دهند.البته پلانکتونها تنها منبع مواد آلی نیستند. اب رود خانه ها یی که به دریا میریزند حاوی مقداری مواد هیو میک است که ترکیبشان نزدیک به هیدرو کربنها است.                              
 نفت خام
بسیاری از دانشمندان عقیده دارند که نفت از باقیمانده موجودات ریز و گیاهانی که صدها میلیون سال پیش در دریاها می زیسته اند به وجود آمده است.  زمانی که آنان مرده اند  ، بدن آنان در کف دریا ، بین رسوبات دریا محصور شده  است.
بعد از میلیونها سال ، گرما و فشار آنها را به نفت و گاز تبدیل کرده است. نفت و گاز معمولاً همراه  با هم در پوسته زمین یافت می شوند و  برای به دست آوردن آنها نیاز به حفاری در پوسته زمین است.  در نمودار زیر  دوره زمانی شکل گیری نفت خام نمایش داده شده است.
نفت خام و گاز در اعماق زمین ، بین چین خوردگیها و سنگهایی که دارای خلل و فرج است یافت می شود.
اما ترکیبات نفت خام چیست؟ نفت خام مخلوطی از هیدروکربنهای مختلف است از هیدروکربنهای سبک C1 تا هیدروکربنهای سنگین. همچنین شامل بعضی از نمکها ، فلزات و غیره می باشد. اگر هر هیدروکربن را  به وسیله یک توپ با اندازه مشخص  نشان دهیم ، شکل زیر بیانگر ترکیبات نفت خام است:


 
همانطور که در شکل مشخص است ، نفت خام مشتمل بر انواع هیدروکربن ها می باشد. به علاوه ترکیبات دیگری به رنگهای آبی و  زرد نیز دیده می شود که نمکها و سایر ناخالصی ها می باشند.

مواد آلی موجود در رسوبها حاوی 15-30% اٌکسیژن و 10-7% هیدروژن میباشند در حالی که مواد نفتی  حد اکثر 4% اکسیژن و15-11% هیدروژن  دارند.بنا بر این تبدیل مواد آلی  به هیدرو کربن ها یک پدیده  احیا است که به کمک باکتری های غیر هوازی مو جود در اعماق آبها صورت می گرد.بدین ترتیب مواد آلی طی یک رشته واکنش های فساد- تجزیه مولکولی- تراکم وپلیمری شدن به ماده هیدرو کربنی بیار غلیظ به نام کروژن تبدیل میشود.مجموعه این تغییر وتبدیلها را دگرگونی دیا ژنتیک می نامند .این دگر گونی از لایه های یک متری آغاز شده و تا اعماق هزار کیلو متری ادامه میابد و مدت ان نیز 5 تا 10 هزار سال است.
با ادامه رسوب گزاری عمق لایه ها نیز زیاد می شود و در نتیجه فشار ودما افزایش میابد.تحت چنین شرایطی  t > 100 c , p >1000 atm  کروژن در اثر تجزیه حرارتی به هیدرو کربن های مایع سبکتر تبدیل میگردد وبا ادامه رسوب گذاری، مقداری از این هیدرو کربنها در اثر شکست تبدیل به هیدرو کربن های سبک و گاز متان می شوند.

 

شامل 90 صفحه word

دانلود تحقیق روستای شاه کوه

نگاهی به جغرافیای طبیعی استان گلستان:

استان گلستان با 2/2 میلیون هکتار مساحت که  45 در صد جنگل و 30 درصد زمین های کشاورزی و 5 درصد را آنرا سایر موارد تشکیل میدهد   در شمال ایران و در  شرق دریای خزر واقع شده  و از طرف شمال با کشور جمهوری ترکمنستان  با 205 کیلومتر مرز مشترک که 120 کیلومنر آنرا را مرز آبی رود خانه اترک شکل داده است و از جنوب با استان سمنان و از شرق با استان خراسان شمالی و از غرب با استان مازندران همسایه است

 

ناهمواری های استان گلستان:

1 – ناحیه کوهستانی
2 – ناحیه کوه پایه ای
3 – ناحیه جلگه ای

آب و هوای استان گلستان:

آب و هوای استان گلستان تحت تاثیر عرض جغرافیایی ، ارتفاعات البرز و جهت امتداد آن ، نزدیکی به دریای خزر ،توده های هوایی و پوشش گیاهی از تنوع زیادی بر خوردار است که سه نوع آب و هوا را میتوان در استان دید.

1– آب و هوای معتدل : تابستانهای گرم و خشک و زمستانهای معتدل و پر باران با میانگین بارندگی 600 تا 800 میلی متر
2 - آب و هوای کوهستانی : تابستان معتدل و زمستان سرد و برفی
3 - آب و هوای خشک و نیمه خشک: تبخیر بالا کاهش بارندگی گرمای زیاد

جغرافیای انسانی استان گلستان:

این استان از ده هزار سال قبل مسکن اقوام مختلف بوده در نوشته های مورخان یونانی شش هزار سال قبل از میلاد مسیح و در حجاری های عهد هخامنشیان از جلگه گرگان بعنوان مملکتی فعال و اباد یاد شده است  هیرکانی نام منطقه ای بود که در کتیبه ی داریوش در بیستون و در کتب پهلوی به اسم گورکان آمده است و بر اساس تحقیقاتی که از حفاری ها بعمل آمده منطقه گرگان از شش هزار سال قبل مرکزتمدن ، پیش از آریایی بوده است

 

شامل 85 اسلاید powerpoint به همراه اسناد تصاویر