کاربر کامپیوتری که ویندوز سرور یا ویندوز XP روی آن در حال اجراست میتواند از کاربر دیگری که پشت کامپیوتر ویندوز 2000 یا ویندوز XP نشسته است تقاضای کمک کند. تقاضاهای Remote Assistance به صورت پیشفرض در ویندوز XP فعال هستند، بنابراین کاربر ویندوز XP میتواند از هر کاربر باتجربهای که پشت کامپیوتر ویندوز سرور یا ویندوز XP نشسته است تقاضای کمک کند. اما در کامپیوترهای ویندوز سرور باید ویژگی Remote Assistance را فعال نمود تا بتوان تقاضای کمک کرد.
کاربر مجبور نیست برای تقاضای کمک این همه مراحل را در GUI طی کند؛ او میتواند با تلفن (یا راحتتر از آن، با صدای بلند) از جایگاه کمکرسانی تقاضای کمک کند. در این صورت فرد پشتیبان میتواند با استفاده از ویژگی Remote Assistance مستقیماً به کامپیوتر کاربر وصل شود. در واقع حتی اگر تقاضای کمک (از طریق پُست الکترونیکی یا به صورت شفاهی) هم صورت نگرفته باشد فرد پشتیبان میتواند با استفاده از این ویژگی اتصال مستقیم به کامپیوتر وصل شود. اما از آنجا که دستیابی به یک کامپیوتر دیگر، بالقوه خطرآفرین است، اگر این ویژگی با یک سیاست گروه فعال نشده باشد، فرایند با شکست مواجه میشود.
ویندوز سرور را در شرایط بسیار مختلفی میتوان نصب کرد. از نصب یک کپی از سیستمعامل بر روی کامپیوتری با یک درایو سخت پارتیشنبندی نشدۀ نو گرفته تا ارتقای یک نگارش قبلی یک سیستمعامل ویندوز.
با ارتقای درجا، تنظیمات فعلی، از جمله اَکانت کاربران و گروهها، پروفایلها، درایوهای اشتراکی، سرویسها و جوازها حفظ میشوند. فایلها و برنامههای نصب شده بر روی سیستم، از جمله تنظیمات رجیستری، آیکونهای میز کار و پوشهها نیز حفظ میشوند، اما این بدان معنی نیست که این برنامهها الزاماً با ویندوز سرور سازگارند.
در نصب کامل، هیچ چیزی، از جمله تنظیمات رجیستری، سرویسها، پوشهها و فایلهای غیرمربوط، از سیستمعامل قبلی باقی نمیماند. نصب کامل تضمین میکند که همه کامپیوترهای ویندوز سرور در خط پایۀ خاصی قرار میگیرند.
تعداد صفحات :79
فرمت فایل :Word ورد doc
چکیده
هدف پژوهش : بررسی رابطه بین استفاده از رسانه ها و سبک زندگی زوجین
جامعه آماری : تمام زوجین جوان (20 تا 35 سال که حداقل 2 سال از شروع زندگی مشترکشان گذشته است) شهر زنجان و شهرستان ابهر
حجم نمونه: نمونه گیری تصادفی سیستماتیک، 120 زن و مرد متاهل
روش پژوهش : بعد از جمع آوری ادبیات و پیشینه تحقیق (کتابخانه ای) اقدام به تهیه و اجرای پرسش نامه
ابزار اندازه گیری : با توجه به محدودیت پرسش نامه مرتبط با متغیرهای پژوهش، پژوهشگر اقدام به تلفیق و استفاده از 2 پرسش نامه مجزا به صورت یک پرسش نامه کرده پرسش نامه سبک زندگی میلر و اسمیت با 20 گونه.
پرسش نامه اعتیاد به اینترنت با 14 گویه (تقلیل داده شده) و آزمون سنجش نگرش استفاده از ماهواره با 10 گویه
این پرسش نامه با مقیاس درجه بندی لیکرت بوده و اعتبار و روایی آزمون با روش آلفای کرونباخ در نرم افزار spss صورت پذیرفت .
پروژه در پیش رو دارید جهت انجام پروژه فارغ التحصیلی دوره علمی کاربردی کامپیوتر در سال تحصیلی 84-83 به انجام رسیده است. در طراحی پروژه از نرمافزارهای زیر استفاده شده است:
Dream weaver
SQL serer
ASP.Net
این پروژه کلیه امکانات سایت یک هتل را دارا میباشد و اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار مراجعه کنندگان میگذارد. به عنوان مثال فردی که بخواهد از این سایت استفاده نماید بعد از مطالعه امکانات هتل و بازدید اتاقها میتواند با تکمیل فرم رزرو اتاق مورد نظر خود را رزرو کند.
سرفصل :
پیشگفتار
چکیده پروزه
تاریخچه اینترنت
محتویات وب
کاربردهای وب جهانی
وب پویا و تفاوت آن با وب ایستا
برنامهنویسی به زبان جاوا
Activex
برنامههای Plug-Ins
ساخت صفحات وب در سایر برنامهها
انتشار صفحه وب
درباره سرویس دهنده وب
مقدار فضای مورد نیاز
دیدار صفحه خود از طریق اینترنت
آزمایش و بهنگامسازی صفحه وب
معرفی نرمافزار SQL Server
طراحی وب با asp.net
ارتباط Asp.Net با پایگاه داده
پیاده سازی پروژه وب سایت هتل
انتقال دادن فایل ها به Server
در پاسخ به نیاز شهروندان و بطور کلی مشتریان دولت از هر صنفی که باشند،دولت های پیشرفته در سطوح استانی و کشوری خود اقدام به ایجاد دولت های محلی و مرکزی نموده اند که بتوانند به شهروندان خود بهترین سرویس را ارائه دهند.تمامی دولت های استانی در آن کشورها،حداقل،نقشه راه ارائه سرویس های هر چه بهتر و شهروند-محور خود را تدوین کرده اند.
کشورهای مختلف در ارائه راهکارها و سرویس های خود به شهروندانشان،استراتژی های مختلفی را دنبال می نمایند،ولی همه کشورهادر پیاده سازی پروژه دولت الکترونیکی خود،حداقل در دو فاز با هم مشترک هستندکه در ذیل به آنها اشاره می شود.
اولین گام در ایجاد یک دولت الکترونیک،استفاده از فناوری اینترنت و وب جهت اطلاع رسانی به شهروندان به صورت بهتر،و تبادل اطلاعات در ابتدائی ترین سطح،از طریق فرم هایی است که بر روی سایت های دولتی قرار داده می شود.این فاز بسیار ساده و ابتدائی خواهد بود اما برای فازهای بعدی به سرمایه گذاری بیشتر و بکارگیری نیروهای متخصص تری نیاز می باشد.
فاز دوم در راستای تحقق دولت الکترونیک،حرکت از سوی تبادل اطلاعات ساده و اولیه به سمت تغییر شکل تبادل اطلاعات با دولت و تحول در نحوه پردازش آنها توسط دولت است.این فاز عمدتاً بر روی حذف محدودیت های برقراری ارتباط با دولت متمرکز می شود تا دولت را به دولتی کارآمد و شهروند-گرا تبدیل می کند. دولت در این فاز نه تنها سریعتر و هوشمندانه تر به شهروندان پاسخ می دهد،بلکه خود نیز،با شهروندان به صورتی متفاوت برخورد خواهد کرد.از مهمترین مزایای این فاز می توان به موارد زیر اشاره داشت:
تعداد صفحات :158
فرمت فایل :Word ورد doc
شبکه های عصبی در مقابل کامپیوتر های معمولی
شبکه های عصبی نسبت به کامپیوتر های معمولی مسیر متفاوتی را برای حل مسئله طی می کنند . کامپیوتر های معمولی یک مسیر الگو ریتمی را استفاده می کنند به این معنی که کامپیوتر یک مجموعه از دستورالعمل ها را به قصد حل مسئله پی می گیرد. بدون اینکه، قدم های مخصوصی که کامپیوتر نیاز به طی کردن دارد، شناخته شده باشند کامپیوتر قادر به حل مسئله نیست. این حقیقت قابلیت حل مسئله ی کامپیوتر های معمولی را به مسائلی ،محدود می کند که ما قادر به درک آنها هستیم و می دانیم چگونه حل میشوند. اما اگر کامپیوتر ها می توانستند کار هایی را انجام دهند که ما دقیقا نمیدانیم چگونه انجام دهیم ، خیلی پر فایده تر بودند.
شبکه های عصبی اطلاعات را به روشی مشابه با کاری که مغز انسان انجام می دهد پردازش می کنند. آنها از تعداد زیادی از عناصر پرداز شی(سلول عصبی) که فوق العاده بهم پیوسته اند تشکیل شده است که این عناصر به صورت موازی باهم برای حل یک مسئله مشخص کار می کنند .شبکه های عصبی با مثال کار می کنند و نمی توان آنها را برای انجام یک وظیفه خاص برنامه ریزی کرد مثال ها می بایست با دقت انتخاب شوند در غیر این صورت زمان سودمند، تلف می شود و یا حتی بدتر از این شبکه ممکن است نا درست کار کند. امتیاز شبکه عصبی این است که خودش کشف می کند که چگونه مسئله را حل کند ، عملکرد آن غیر قابل پیش گویی است.
از طرف دیگر ، کامپیوتر های معمولی از یک مسیر مشخص برای حل یک مسئله استفاده می کنند . راه حلی که مسئله از آن طریق حل می شود باید از قبل شناخته شود و به صورت دستورات کوتاه و غیر مبهمی شرح داده شود. این دستورات سپس به زبان های برنامه نویسی سطح بالا برگردانده می شود و بعد از آن به کدهایی که کامپیوتر قادر به درک آنها است تبدیل می شود. به طور کلی این ماشین ها قابل پیش گویی هستند و اگر چیزی به خطا انجام شود به یک اشتباه سخت افزاری یا نرم افزاری بر می گردد.
شبکه های عصبی و کامپیوتر های معمولی با هم در حال رقابت نیستند بلکه کامل کننده یکدیگرند . وظایفی وجود دارد که بیشتر مناسب روش های الگو ریتمی هستند نظیر عملیات محاسباتی و وظایفی نیز وجود دارد که بیشتر مناسب شبکه های عصبی هستند . حتی فراتر از این ، مسائلی وجود دارد که نیازمند به سیستمی است که از تر کیب هر دو روش بدست می آید (بطور معمول کامپیوتر های معمولی برای نظارت بر شبکه های عصبی به کار گرفته می شوند ) به این قصد که بیشترین کارایی بدست آید.شبکه های عصبی معجزه نمی کنند اما اگر خردمندانه به کار گرفته شوند نتایج شگفت آوری را خلق میکنند.
تعداد صفحات :75 صفحه
فرمت فایل :Word ورد doc
مقدمه
ورزش و تربیت بدنی و اصولاً فعالیت های جسمانی در دنیای امروز نه تنها به دلیل داشتن اثرات تربیتی و بهداشتی بلکه به دلیل نیاز انسان به حرکت و فعالیت دارای موقعیت های ممتازی می باشد.ورزش به عنوان یک رفتار مرتبط با سلامتی و نشاط مورد توجه و امعان نظر می باشد، به گونه ای که بسیاری از مؤسسات زیبایی و سلامتی در نقاط مختلف دنیا، با استفاده از علوم روان شناختی و جامعه شناختی پیرامون علل و عوامل گرایش و مشارکت در فعالیت های بدنی و نیز شناسایی عوامل مؤثر بر آن تحقیقات دامنه داری را آغاز نموده اند.
تحقیقات انجام شده در مورد اثر فعالیت های ورزشی بر سلامتی جسمی و روانی، طول عمر، شادابی، گسترش روابط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت باعث شده تا مشارکت مردم در ورزش ها و به ویژه شرکت آنها در انواع ورزش های همگانی در جهان افزایش یابد و به همین دلیل است که امروز اغلب کشورهای پیشرفته جهان در برنامه ریزی و سازماندهی ورزش همگانی کشور خود با دیگر کشورها رقابت می کنند و مرتباً در حال ارایه برنامه های خلاق برای رشد این ورزش هستند. بدیهی است هر کشوری از این موج فزاینده عقب بیافتد، به هیچ وجه نمی تواند خلاء ایجاد شده را پر نماید و نهایتاً تفاوت ها در بهره وری از تأثیرات ورزش و فعالیت های حرکتی روشن و واضح خواهند بود.
در پژوهشی که در دانمارک انجام شده معلوم گردید انگیزه مردم از شرکت در فعالیت های ورزشی، رسیدن به درجات بالا و دستیابی به شعار المپیک (سریع تر، بالاتر و قوی تر) نیست بلکه تندرستی، نشاط و روابط اجتماعی دلایل مهم شرکت در ورزش اند (لارسن گراد، 2002).
این پژوهش با اولویت سنجی چنین موضوعی و با در نظر گرفتن اهمیت مضاعف ورزش همگانی برای عموم مردم درصدد است تا در نخستین گام های اعتلای فرهنگ ورزش همگانی سهیم باشد. زیرا ارتقای فرهنگ مشارکت های ورزشی، مستلزم نگرش علمی افراد نسبت به ورزش و بهره مندی مفید و مؤثر از آن می باشد. هدف پژوهش حاضر سنجش انگیزه مردم از مشارکت در ورزش همگانی باشد، لذا شناخت این عوامل و مقایسه آن در زنان و مردان شرکت کننده شاید بتواند زمینه های لازم را برای توسعه هرچه بیشتر این ورزش که یک تقاضا و نیاز اجتماعی است فراهم آورد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول – طرح تحقیق
مقدمه.......................................................................................................................... 2
بیان مسأله.................................................................................................................... 3
ضرورت و اهمیت پژوهش........................................................................................... 5
اهداف پژوهش............................................................................................................ 7
هدف کلی پژوهش....................................................................................................... 7
اهداف ویژه پژوهش..................................................................................................... 7
فرضیه های پژوهش..................................................................................................... 8
فرضیه اصلی پژوهش................................................................................................... 8
فرضیه های فرعی پژوهش............................................................................................ 8
پیش فرض های پژوهش.............................................................................................. 9
محدودیت های پژوهش............................................................................................... 9
تعاریف نظری............................................................................................................. 11
تعاریف عملیاتی.......................................................................................................... 13
فصل دوم – ادبیات و پیشینة تحقیق
مقدمه......................................................................................................................... 17
بخش اول : مبانی نظری پژوهش................................................................................... 18
- مفهوم تربیت بدنی .......................................................................................... 18
- تعریف ورزش................................................................................................ 19
- ورزش .......................................................................................................... 19
- تعاریف ورزش همگانی................................................................................... 23
- مفهوم جهانی ورزش....................................................................................... 26
- مفهوم ورزش.................................................................................................. 27
- کیفیت زندگی................................................................................................. 29
- حق به دنبال خوشحالی بودن............................................................................ 30
- انگیزه و گرایش مردم کشورهای مختلف جهان به ورزش همگانی........................ 31
- فوائد شرکت در فعالیتهای ورزش همگانی......................................................... 36
عنوان صفحه
- تأثیر ورزش همگانی در تغییر رفتار................................................................... 38
- طبقه بندی ورزش های همگانی........................................................................ 39
- گرایش به ورزش همگانی به عنوان فعالیتی برای اوقات فراغت........................... 42
- تعادل در ورزش............................................................................................. 43
- مفهوم فراغت.................................................................................................. 44
- توسعه تاریخی ورزش همگانی در کشورهای جهان............................................ 49
- فدراسیون ورزش های همگانی ایران و اهداف آن............................................... 54
- نگرش و چارچوب مفهومی آن......................................................................... 57
- تعریف نگرش................................................................................................. 58
- گرایش به ورزش و فعالیت بدنی...................................................................... 59
- انگیزش و گرایش به مشارکت ورزشی.............................................................. 61
- بخش دوم : بررسی پیشینه پژوهش................................................................... 65
o الف) بررسی پژوهش های انجام شده در داخل کشور............................. 65
o ب) بررسی پژوهش های انجام شده در خارج کشور.............................. 78
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
مقدمه......................................................................................................................... 90
روش پژوهش............................................................................................................. 91
جامعه آماری............................................................................................................... 92
نمونه آماری و روش نمونه گیری.................................................................................. 93
ابزار پژوهش............................................................................................................... 96
متغیرهای پژوهش........................................................................................................ 97
اعتبار و روایی ابزار پژوهش......................................................................................... 98
شیوه جمع آوری داده ها.............................................................................................. 99
روش های آماری........................................................................................................ 99
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های آماری
بخش اول : توصیف آماری متغیرهای تحقیق................................................................. 102
الف) مشخصات فردی افراد تحت بررسی.................................................................... 102
عنوان صفحه
ب) بررسی پاسخ به سؤالات انگیزه مردم به ورزش همگانی........................................... 114
ج) توزیع فراوانی سؤالات دو وجهی........................................................................... 132
د) مقایسه عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش همگانی.............................................. 134
بخش دوم : استنباط فرضیه های تحقیق ....................................................................... 136
سایر یافته های پژوهش.............................................................................................. 151
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
مقدمه........................................................................................................................ 161
خلاصه ی پژوهش..................................................................................................... 161
یافته های اصلی پژوهش............................................................................................. 161
سایر یافته های پژوهش.............................................................................................. 163
بحث و تحلیل و نتیجه گیری....................................................................................... 166
روش های گسترش ورزش همگانی............................................................................. 171
پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش........................................................................ 173
پیشنهادات برای محققین دیگر..................................................................................... 173
منابع و پیوست
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 1-2 : مشخصات کمیته های تحت پوشش و افراد شرکت کننده ........................... 55
جدول 2-2: رشد مشارکت مردم آلمان.......................................................................... 86
جدول1-3: حجم نمونه به صورت متناسب در زنان و مردان............................................ 95
جدول 2-3: سؤالات مربوط به هریک از مؤلفه های انگیزه پرداختن به ورزش همگانی..... 97
جدول 1-4: توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب جنسیت.................................. 102
جدول 2-4: توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب سن........................................ 104
جدول3- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی به تفکیک رشته....................................... 106
جدول4- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تأهل......................................... 108
جدول5- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تحصیلات................................. 110
جدول6- 4 : توزیع فراونی برحسب تعداد جلسات تمرین در هفته................................ 111
جدول7- 4 : توزیع فراونی برحسب میزان ساعت تمرین در روز................................... 112
جدول8- 4 : توزیع فراونی عامل آرامش و فراغت........................................................ 114
جدول 9-4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل آرامش و فراغت................................. 115
جدول 10-4 : توزیع فراوانی عامل اجتماعی................................................................ 117
جدول 11-4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل اجتماعی.......................................... 118
جدول 12- 4 : توزیع فراوانی عامل درمانی.................................................................. 120
جدول 13- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل پیشگیرنده و درمانی................... 121
جدول 14- 4 : توزیع فراوانی عامل آمادگی جسمانی......................................... 123
جدول 15- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل آمادگی جسمانی....................... 124
جدول 16- 4 : توزیع فراوانی عامل بهبود و یادگیری مهارت ها..................................... 126
جدول 17- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل بهبود و یادگیری مهارت ها ............. 127
جدول 18- 4 : توزیع فراوانی عامل اختصاصی............................................................. 129
جدول 19- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل اختصاصی...................................... 130
جدول 20- 4 : توزیع فراوانی سؤالات دو وجهی مطرح شده........................................ 132
جدول 21- 4 : میانگین نمرات مربوط به عوامل........................................................... 134
جدول 22- 4 : میانگین نمرات مربوط به عوامل به تفکیک جنس.................................... 135
جدول 23- 4 : آزمون مربوط به فرضیه اصلی............................................................... 137
جدول 24- 4 : آزمون مربوط به فرضیه فرعی اول......................................................... 139
جدول 25- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی دوم....................................................... 141
جدول 26- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی سوم...................................................... 143
جدول 27- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی چهارم................................................... 146
جدول 28- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی پنجم..................................................... 148
جدول 29- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی ششم..................................................... 150
جدول 30- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب تأهل...... 151
جدول 31- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب سطح تحصیلات 154
جدول 32- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب سن........ 156
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 1-4: توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب جنسیت.................................. 103
نمودار 2-4: توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب سن........................................ 105
نمودار3- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب سن ......................................... 107
نمودار4- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تأهل......................................... 109
نمودار5- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تحصیلات................................. 110
نمودار6- 4 : توزیع فراونی برحسب تعداد جلسات تمرین در هفته................................ 111
نمودار7- 4 : توزیع فراونی برحسب میزان ساعت تمرین در روز................................... 113
نمودار8- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل آرامش و فراغت............................. 116
نمودار 9-4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل اجتماعی....................................... 119
نمودار 10- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل پیشگیرنده و درمانی.................... 122
نمودار 11- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل آمادگی جسمانی.......................... 125
نمودار 12- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل بهبود و یادگیری مهارت ها .......... 128
نمودار13- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل اختصاصی.................................... 131
نمودار 14- 4 : توزیع فراوانی پاسخ «بلی» به سؤالات دو وجهی مطرح شده................... 133
نمودار 15-4 : میانگین انگیزه مردم از پرداختن به ورزش همگانی .................................. 137
نمودار 16-4 :میانگین عامل آرامش و فراغت در انگیزه مردم از پرداختن به ورزش همگانی 139
نمودار 17-4: میانگین عامل اجتماعی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی .. 141
نمودار 18-4: میانگین عامل پیشگیرنده و درمانی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 143
نمودار 19-4: میانگین عامل آمادگی جسمانی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 145
نمودار 20-4: میانگین عامل بهبود و یادگیری مهارت ها به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 147
نمودار 21-4 : میانگین عامل اختصاصی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 150
نمودار 22-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب تأهل................. 153
نمودار 23-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب تحصیلات......... 155
نمودار 24-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب سن.................. 158
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل 1-2 : مدل سلسله مراتبی ورزش (مول )............................................................... 35
شکل 2-2 : طبقه بندی ورزش همگانی ........................................................................ 41