رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

دانلود پایان نامه و تحقیق و آموزش ویندوز سرور و عملکرد ویندوز سرور و کاربرد های آن

کاربر کامپیوتری که ویندوز سرور  یا ویندوز XP روی آن در حال اجراست می‌تواند از کاربر دیگری که پشت کامپیوتر ویندوز 2000 یا ویندوز XP نشسته است تقاضای کمک کند. تقاضاهای Remote Assistance به صورت پیش‌فرض در ویندوز XP فعال هستند، بنابراین کاربر ویندوز XP می‌تواند از هر کاربر باتجربه‌ای که پشت کامپیوتر ویندوز سرور  یا ویندوز XP نشسته است تقاضای کمک کند. اما در کامپیوترهای ویندوز سرور  باید ویژگی Remote Assistance را فعال نمود تا بتوان تقاضای کمک کرد.

کمک‌رسانی بدون دعوت

کاربر مجبور نیست برای تقاضای کمک این همه مراحل را در GUI طی کند؛ او می‌تواند با تلفن (یا راحت‌تر از آن، با صدای بلند) از جایگاه کمک‌رسانی تقاضای کمک کند. در این صورت فرد پشتیبان می‌تواند با استفاده از ویژگی Remote Assistance مستقیماً به کامپیوتر کاربر وصل شود. در واقع حتی اگر تقاضای کمک (از طریق پُست الکترونیکی یا به صورت شفاهی) هم صورت نگرفته باشد فرد پشتیبان می‌تواند با استفاده از این ویژگی اتصال مستقیم به کامپیوتر وصل شود. اما از آنجا که دستیابی به یک کامپیوتر دیگر، بالقوه خطرآفرین است، اگر این ویژگی با یک سیاست گروه فعال نشده باشد، فرایند با شکست مواجه می‌شود.

ویندوز سرور  را در شرایط بسیار مختلفی می‌توان نصب کرد. از نصب یک کپی از سیستم‌عامل بر روی کامپیوتری با یک درایو سخت پارتیشن‌بندی نشدۀ نو گرفته تا ارتقای یک نگارش قبلی یک سیستم‌عامل ویندوز.

ارتقا

با ارتقای درجا، تنظیمات فعلی، از جمله اَکانت کاربران و گروه‌ها، پروفایل‌ها، درایوهای اشتراکی، سرویس‌ها و جوازها حفظ می‌شوند. فایل‌ها و برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم، از جمله تنظیمات رجیستری، آیکون‌های میز کار و پوشه‌ها نیز حفظ می‌شوند، اما این بدان معنی نیست که این برنامه‌ها الزاماً با ویندوز سرور  سازگارند.

نصب کامل

در نصب کامل، هیچ چیزی، از جمله تنظیمات رجیستری، سرویس‌ها، پوشه‌ها و فایل‌های غیرمربوط، از سیستم‌عامل قبلی باقی نمی‌ماند. نصب کامل تضمین می‌کند که همه کامپیوترهای ویندوز سرور  در خط پایۀ خاصی قرار می‌گیرند.

 تعداد صفحات :79

فرمت فایل :Word ورد doc

دانلود - 6500 تومان

پایان نامه بررسی رابطه بین استفاده از رسانه، ماهواره و اینترنت و سبک زندگی زوجین

چکیده

هدف پژوهش : بررسی رابطه بین استفاده از رسانه ها و سبک زندگی زوجین

جامعه آماری : تمام زوجین جوان (20 تا 35 سال که حداقل 2 سال از شروع زندگی مشترکشان گذشته است) شهر زنجان و شهرستان ابهر

حجم نمونه: نمونه گیری تصادفی سیستماتیک، 120 زن و مرد متاهل

روش پژوهش : بعد از جمع آوری ادبیات و پیشینه تحقیق (کتابخانه ای) اقدام به تهیه و اجرای پرسش نامه

ابزار اندازه گیری : با توجه به محدودیت پرسش نامه مرتبط با متغیرهای پژوهش، پژوهشگر اقدام به تلفیق و استفاده از 2 پرسش نامه مجزا به صورت یک پرسش نامه کرده پرسش نامه سبک زندگی میلر و اسمیت با 20 گونه.

پرسش نامه اعتیاد به اینترنت با 14 گویه (تقلیل داده شده) و آزمون سنجش نگرش استفاده از ماهواره با 10 گویه

این پرسش نامه با مقیاس درجه بندی لیکرت بوده و اعتبار و روایی آزمون با روش آلفای کرونباخ در نرم افزار spss صورت پذیرفت .

دانلود - 4700 تومان

پایان نامه رشته کامپیوتر – طراحی وب سایت یک هتل

پروژه در پیش رو دارید جهت انجام پروژه فارغ التحصیلی دوره علمی کاربردی کامپیوتر در سال تحصیلی 84-83 به انجام رسیده است. در طراحی پروژه از نرم‎افزارهای زیر استفاده شده است:

Dream weaver

SQL serer

ASP.Net

این پروژه کلیه امکانات سایت یک هتل را دارا می‏‎باشد و اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار مراجعه کنندگان می‎گذارد. به عنوان مثال فردی که بخواهد از این سایت استفاده نماید بعد از مطالعه امکانات هتل و بازدید اتاق‎ها می‎تواند با تکمیل فرم رزرو اتاق مورد نظر خود را رزرو کند.

سرفصل :

پیشگفتار

چکیده پروزه

تاریخچه اینترنت

تاریخچه صفحات وب

محتویات وب

کاربردهای وب جهانی

وب پویا و تفاوت آن با وب ایستا

اصول طراحی صفحات وب

روشهای برنامه‌نویسی تحت وب

برنامه‌نویسی به زبان جاوا

Activex

برنامه‌های Plug-Ins

ساخت صفحات وب در سایر برنامه‌ها

انتشار صفحه وب

درباره سرویس دهنده وب

مقدار فضای مورد نیاز

دیدار صفحه خود از طریق اینترنت

آزمایش و بهنگام‌سازی صفحه وب

معرفی نرم‌افزار SQL Server

طراحی وب با asp.net

ارتباط Asp.Net با پایگاه داده

پیاده سازی پروژه وب سایت هتل

انتقال دادن فایل ها به Server

دانلود - 3500 تومان

دانلود پروژه و پایان نامه مرکز داده ها و پرازش بر روی داده ها

در پاسخ به نیاز شهروندان و بطور کلی مشتریان دولت از هر صنفی که باشند،دولت های پیشرفته در سطوح استانی و کشوری خود اقدام به ایجاد دولت های محلی و مرکزی نموده اند که بتوانند به شهروندان خود بهترین سرویس را ارائه دهند.تمامی دولت های استانی در آن کشورها،حداقل،نقشه راه ارائه سرویس های هر چه بهتر و شهروند-محور خود را تدوین کرده اند.

کشورهای مختلف در ارائه راهکارها و سرویس های خود به شهروندانشان،استراتژی های مختلفی را دنبال می نمایند،ولی همه کشورهادر پیاده سازی پروژه دولت الکترونیکی خود،حداقل در دو فاز با هم مشترک هستندکه در ذیل به آنها اشاره می شود.

اولین گام در ایجاد یک دولت الکترونیک،استفاده از فناوری اینترنت و وب جهت اطلاع رسانی به شهروندان به صورت بهتر،و تبادل اطلاعات در ابتدائی ترین سطح،از طریق فرم هایی است که بر روی سایت های دولتی قرار داده می شود.این فاز بسیار ساده و ابتدائی خواهد بود اما برای فازهای بعدی به سرمایه گذاری بیشتر و بکارگیری نیروهای متخصص تری نیاز می باشد.

فاز دوم در راستای تحقق دولت الکترونیک،حرکت از سوی تبادل اطلاعات ساده و اولیه به سمت تغییر شکل تبادل اطلاعات با دولت و تحول در نحوه پردازش آنها توسط دولت است.این فاز عمدتاً بر روی حذف محدودیت های برقراری ارتباط با دولت متمرکز می شود تا دولت را به دولتی کارآمد و شهروند-گرا تبدیل می کند. دولت در این فاز نه تنها سریعتر و هوشمندانه تر به شهروندان پاسخ       می دهد،بلکه خود نیز،با شهروندان به صورتی متفاوت برخورد خواهد کرد.از مهمترین مزایای این فاز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. ارتباط بهتر بین دولت و آنچه توسط دولت کنترل می شود(محیط تعاملی بهتر).
  2. ارائه خدمات دولتی به شهروندان با هزینه کمتر،بهره وری بهتر و کیفیت بالاتر.
  3. سطح بالاتری از ارتباطات بین شهروندان و دولت بدین صورت که با کمرنگ تر شدن ارتباطات فیزیکی بین آن دو،عملاًسطح اطمینان در تعاملات آنها بالاتر می رود.
  4. بالا بردن ظرفیت دولت در تحلیل و کنترل اطلاعات شهروندان و نتیجتاً ارائه خدمات بهتر با توجه به اطلاعات کسب شده.

تعداد صفحات :158

فرمت فایل :Word ورد doc

دانلود - 8000 تومان

دانلود پایان نامه و تحقیق در مورد شبکه های عصبی و کاربرد های شبکه های عصبی

شبکه های عصبی در مقابل کامپیوتر های معمولی
شبکه های عصبی نسبت به کامپیوتر های معمولی مسیر متفاوتی را برای حل مسئله طی می کنند . کامپیوتر های معمولی یک مسیر الگو ریتمی را استفاده می کنند به این معنی که کامپیوتر یک مجموعه از دستورالعمل ها را به قصد حل مسئله پی می گیرد. بدون اینکه، قدم های مخصوصی که کامپیوتر نیاز به طی کردن دارد، شناخته شده باشند کامپیوتر قادر به حل مسئله نیست. این حقیقت قابلیت حل مسئله ی کامپیوتر های معمولی را به مسائلی ،محدود می کند که ما قادر به درک آنها هستیم و می دانیم چگونه حل میشوند. اما اگر کامپیوتر ها می توانستند کار هایی را انجام دهند که ما دقیقا نمیدانیم چگونه انجام دهیم ، خیلی پر فایده تر بودند.
شبکه های عصبی اطلاعات را به روشی مشابه با کاری که مغز انسان انجام می دهد پردازش می کنند. آنها از تعداد زیادی از عناصر پرداز شی(سلول عصبی) که فوق العاده بهم پیوسته اند تشکیل شده است که این عناصر به صورت موازی باهم برای حل یک مسئله مشخص کار می کنند .شبکه های عصبی با مثال کار می کنند و نمی توان آنها را برای انجام یک وظیفه خاص برنامه ریزی کرد مثال ها می بایست با دقت انتخاب شوند در غیر این صورت زمان سودمند، تلف می شود و یا حتی بدتر از این شبکه ممکن است نا درست کار کند. امتیاز شبکه عصبی این است که خودش کشف می کند که چگونه مسئله را حل کند ، عملکرد آن غیر قابل پیش گویی است.
از طرف دیگر ، کامپیوتر های معمولی از یک مسیر مشخص برای حل یک مسئله استفاده می کنند . راه حلی که مسئله از آن طریق حل می شود باید از قبل شناخته شود و به صورت دستورات کوتاه و غیر مبهمی شرح داده شود. این دستورات سپس به زبان های برنامه نویسی سطح بالا برگردانده می شود و بعد از آن به کدهایی که کامپیوتر قادر به درک آنها است تبدیل می شود. به طور کلی این ماشین ها قابل پیش گویی هستند و اگر چیزی به خطا انجام شود به یک اشتباه سخت افزاری یا نرم افزاری بر می گردد.
شبکه های عصبی و کامپیوتر های معمولی با هم در حال رقابت نیستند بلکه کامل کننده یکدیگرند . وظایفی وجود دارد که بیشتر مناسب روش های الگو ریتمی هستند نظیر عملیات محاسباتی و وظایفی نیز وجود دارد که بیشتر مناسب شبکه های عصبی هستند . حتی فراتر از این ، مسائلی وجود دارد که نیازمند به سیستمی است که از تر کیب هر دو روش بدست می آید (بطور معمول کامپیوتر های معمولی برای نظارت بر شبکه های عصبی به کار گرفته می شوند ) به این قصد که بیشترین کارایی بدست آید.شبکه های عصبی معجزه نمی کنند اما اگر خردمندانه به کار گرفته شوند نتایج شگفت آوری را خلق میکنند.

تعداد صفحات :75 صفحه

فرمت فایل :Word ورد doc

دانلود - 8000 تومان

پایان نامه مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان مشهد به ورزش همگانی



مقدمه

ورزش و تربیت بدنی و اصولاً فعالیت های جسمانی در دنیای امروز نه تنها به دلیل داشتن اثرات تربیتی و بهداشتی بلکه به دلیل نیاز انسان به حرکت و فعالیت دارای موقعیت های ممتازی می باشد.ورزش به عنوان یک رفتار مرتبط با سلامتی و نشاط مورد توجه و امعان نظر می باشد، به گونه ای که بسیاری از مؤسسات زیبایی و سلامتی در نقاط مختلف دنیا، با استفاده از علوم روان شناختی و جامعه شناختی پیرامون علل و عوامل گرایش و مشارکت در فعالیت های بدنی و نیز شناسایی عوامل مؤثر بر آن تحقیقات دامنه داری را آغاز نموده اند.

تحقیقات انجام شده در مورد اثر فعالیت های ورزشی بر سلامتی جسمی و روانی، طول عمر، شادابی، گسترش روابط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت باعث شده تا مشارکت مردم در ورزش ها و به ویژه شرکت آنها در انواع ورزش های همگانی در جهان افزایش یابد و به همین دلیل است که امروز اغلب کشورهای پیشرفته جهان در برنامه ریزی و سازماندهی ورزش همگانی کشور خود با دیگر کشورها رقابت می کنند و مرتباً در حال ارایه برنامه های خلاق برای رشد این ورزش هستند. بدیهی است هر کشوری از این موج فزاینده عقب بیافتد، به هیچ وجه نمی تواند خلاء ایجاد شده را پر نماید و نهایتاً تفاوت ها در بهره وری از تأثیرات ورزش و فعالیت های حرکتی روشن و واضح خواهند بود.

در پژوهشی که در دانمارک انجام شده معلوم گردید انگیزه مردم از شرکت در فعالیت های ورزشی، رسیدن به درجات بالا و دستیابی به شعار المپیک (سریع تر، بالاتر و قوی تر) نیست بلکه تندرستی، نشاط و روابط اجتماعی دلایل مهم شرکت در ورزش اند (لارسن گراد، 2002).

این پژوهش با اولویت سنجی چنین موضوعی و با در نظر گرفتن اهمیت مضاعف ورزش همگانی برای عموم مردم درصدد است تا در نخستین گام های اعتلای فرهنگ ورزش همگانی سهیم باشد. زیرا ارتقای فرهنگ مشارکت های ورزشی، مستلزم نگرش علمی افراد نسبت به ورزش و بهره مندی مفید و مؤثر از آن می باشد. هدف پژوهش حاضر سنجش انگیزه مردم از مشارکت در ورزش همگانی باشد، لذا شناخت این عوامل و مقایسه آن در زنان و مردان شرکت کننده شاید بتواند زمینه های لازم را برای توسعه هرچه بیشتر این ورزش که یک تقاضا و نیاز اجتماعی است فراهم آورد.

 

 

                                        فهرست مطالب

عنوان                                                                                صفحه

فصل اول – طرح تحقیق

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بیان مسأله.................................................................................................................... 3

ضرورت و اهمیت پژوهش........................................................................................... 5

اهداف پژوهش............................................................................................................ 7

هدف کلی پژوهش....................................................................................................... 7

اهداف ویژه پژوهش..................................................................................................... 7

فرضیه های پژوهش..................................................................................................... 8

فرضیه اصلی پژوهش................................................................................................... 8

فرضیه های فرعی پژوهش............................................................................................ 8

پیش فرض های پژوهش.............................................................................................. 9

محدودیت های پژوهش............................................................................................... 9

تعاریف نظری............................................................................................................. 11

تعاریف عملیاتی.......................................................................................................... 13

فصل دوم – ادبیات و پیشینة تحقیق

مقدمه......................................................................................................................... 17

بخش اول : مبانی نظری پژوهش................................................................................... 18

-         مفهوم تربیت بدنی .......................................................................................... 18

-         تعریف ورزش................................................................................................ 19

-         ورزش .......................................................................................................... 19

-         تعاریف ورزش همگانی................................................................................... 23

-         مفهوم جهانی ورزش....................................................................................... 26

-         مفهوم ورزش.................................................................................................. 27

-         کیفیت زندگی................................................................................................. 29

-         حق به دنبال خوشحالی بودن............................................................................ 30

-         انگیزه و گرایش مردم کشورهای مختلف جهان به ورزش همگانی........................ 31

-         فوائد شرکت در فعالیتهای ورزش همگانی......................................................... 36

عنوان                                                                                صفحه

 

-         تأثیر ورزش همگانی در تغییر رفتار................................................................... 38

-         طبقه بندی ورزش های همگانی........................................................................ 39

-         گرایش به ورزش همگانی به عنوان فعالیتی برای اوقات فراغت........................... 42

-         تعادل در ورزش............................................................................................. 43

-         مفهوم فراغت.................................................................................................. 44

-         توسعه تاریخی ورزش همگانی در کشورهای جهان............................................ 49

-         فدراسیون ورزش های همگانی ایران و اهداف آن............................................... 54

-         نگرش و چارچوب مفهومی آن......................................................................... 57

-         تعریف نگرش................................................................................................. 58

-         گرایش به ورزش و فعالیت بدنی...................................................................... 59

-         انگیزش و گرایش به مشارکت ورزشی.............................................................. 61

-         بخش دوم : بررسی پیشینه پژوهش................................................................... 65

o       الف) بررسی پژوهش های انجام شده در داخل کشور............................. 65

o       ب) بررسی پژوهش های انجام شده در خارج کشور.............................. 78

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

مقدمه......................................................................................................................... 90

روش پژوهش............................................................................................................. 91

جامعه آماری............................................................................................................... 92

نمونه آماری و روش نمونه گیری.................................................................................. 93

ابزار پژوهش............................................................................................................... 96

متغیرهای پژوهش........................................................................................................ 97

اعتبار و روایی ابزار پژوهش......................................................................................... 98

شیوه جمع آوری داده ها.............................................................................................. 99

روش های آماری........................................................................................................ 99

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های آماری

بخش اول : توصیف آماری متغیرهای تحقیق................................................................. 102

الف) مشخصات فردی افراد تحت بررسی.................................................................... 102

عنوان                                                                                صفحه

 

ب) بررسی پاسخ به سؤالات انگیزه مردم به ورزش همگانی........................................... 114

ج) توزیع فراوانی سؤالات دو وجهی........................................................................... 132

د) مقایسه عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش همگانی.............................................. 134

بخش دوم : استنباط فرضیه های تحقیق ....................................................................... 136

سایر یافته های پژوهش.............................................................................................. 151

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

مقدمه........................................................................................................................ 161

خلاصه ی پژوهش..................................................................................................... 161

یافته های اصلی پژوهش............................................................................................. 161

سایر یافته های پژوهش.............................................................................................. 163

بحث و تحلیل و نتیجه گیری....................................................................................... 166

روش های گسترش ورزش همگانی............................................................................. 171

پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش........................................................................ 173

پیشنهادات برای محققین دیگر..................................................................................... 173

 

منابع و پیوست

                                                 فهرست جداول

عنوان                                                                                              صفحه

 

جدول 1-2 : مشخصات کمیته های تحت پوشش و افراد شرکت کننده ........................... 55

جدول 2-2: رشد مشارکت مردم آلمان.......................................................................... 86

جدول1-3: حجم نمونه به صورت متناسب در زنان و مردان............................................ 95

جدول 2-3:  سؤالات مربوط به هریک از مؤلفه های انگیزه پرداختن به ورزش همگانی..... 97

جدول 1-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب جنسیت.................................. 102

جدول 2-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب سن........................................ 104

جدول3- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی به تفکیک رشته....................................... 106

جدول4- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تأهل......................................... 108

جدول5- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تحصیلات................................. 110

جدول6- 4 : توزیع فراونی برحسب تعداد جلسات تمرین در هفته................................ 111

جدول7- 4 : توزیع فراونی برحسب میزان ساعت تمرین در روز................................... 112

جدول8- 4 : توزیع فراونی عامل آرامش و فراغت........................................................ 114

جدول 9-4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل آرامش و فراغت................................. 115

جدول 10-4 :  توزیع فراوانی عامل اجتماعی................................................................ 117

جدول 11-4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل اجتماعی.......................................... 118

جدول 12- 4 : توزیع فراوانی عامل درمانی.................................................................. 120

جدول 13- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل پیشگیرنده و درمانی................... 121

جدول 14- 4 : توزیع فراوانی عامل آمادگی جسمانی......................................... 123

جدول 15- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل آمادگی جسمانی....................... 124

جدول 16- 4 : توزیع فراوانی عامل بهبود و یادگیری مهارت ها..................................... 126

جدول 17- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل بهبود و یادگیری مهارت ها ............. 127

جدول 18- 4 : توزیع فراوانی عامل اختصاصی............................................................. 129

جدول 19- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل اختصاصی...................................... 130

جدول 20- 4 :  توزیع فراوانی سؤالات دو وجهی مطرح شده........................................ 132

جدول 21- 4 :  میانگین نمرات مربوط به عوامل........................................................... 134

جدول 22- 4 : میانگین نمرات مربوط به عوامل به تفکیک جنس.................................... 135

جدول 23- 4 : آزمون مربوط به فرضیه اصلی............................................................... 137

جدول 24- 4 : آزمون مربوط به فرضیه فرعی اول......................................................... 139

جدول 25- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی دوم....................................................... 141

جدول 26- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی سوم...................................................... 143

جدول 27- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی چهارم................................................... 146

جدول 28- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی پنجم..................................................... 148

جدول 29- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی ششم..................................................... 150

جدول 30- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب تأهل...... 151

جدول 31- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب سطح تحصیلات     154

جدول 32- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب سن........ 156

                                              فهرست نمودارها

عنوان                                                                                        صفحه

 

نمودار 1-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب جنسیت.................................. 103

نمودار 2-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب سن........................................ 105

نمودار3- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب سن ......................................... 107

نمودار4- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تأهل......................................... 109

نمودار5- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تحصیلات................................. 110

نمودار6- 4 : توزیع فراونی برحسب تعداد جلسات تمرین در هفته................................ 111

نمودار7- 4 : توزیع فراونی برحسب میزان ساعت تمرین در روز................................... 113

نمودار8- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل آرامش و فراغت............................. 116

نمودار 9-4 :  مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل اجتماعی....................................... 119

نمودار 10- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل پیشگیرنده و  درمانی.................... 122

نمودار 11- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل آمادگی جسمانی.......................... 125

نمودار 12- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل بهبود و یادگیری مهارت ها .......... 128

نمودار13- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل اختصاصی.................................... 131

نمودار 14- 4 :  توزیع فراوانی پاسخ «بلی» به سؤالات دو وجهی مطرح شده................... 133

نمودار 15-4 : میانگین انگیزه مردم از پرداختن به ورزش همگانی .................................. 137

نمودار 16-4 :میانگین عامل آرامش و فراغت در انگیزه مردم از پرداختن به ورزش همگانی 139

نمودار 17-4: میانگین عامل اجتماعی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی .. 141

نمودار 18-4: میانگین عامل پیشگیرنده و درمانی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 143

نمودار 19-4: میانگین عامل آمادگی جسمانی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی      145

نمودار 20-4: میانگین عامل بهبود و یادگیری مهارت ها به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی    147

نمودار 21-4 : میانگین عامل اختصاصی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 150

نمودار 22-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب تأهل................. 153

نمودار 23-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب تحصیلات......... 155

نمودار 24-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب سن.................. 158

                                                   فهرست شکل ها

عنوان                                                                                              صفحه

 

شکل 1-2 : مدل سلسله مراتبی ورزش (مول )............................................................... 35

شکل 2-2 : طبقه بندی ورزش همگانی ........................................................................ 41


دانلود - 60000 تومان