رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

دانلود تحقیق سیستم مدیریت هتل

مقدمه:
 با پیشرفت تکنولوژی از یکسو و افزایش جمعیت از سوی دیگر روز به روز مسئله ارائه خدمات با سرعت و دقت به مردم اهمیت بالای یافته است. به طوریکه امروزه بدون وجود سیستم های مکانیزه، ارائه خدمات بسیار مشکل خواهد بود و در صورت عدم وجود اینگونه سیستم ها هیچ گاه نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.
 دردنیای امروز که اطلاعات با سرعت نور در حال جا به جایی است و عصری که که هر لحظه تعلل و کوتاهی ممکن است به قیمت از دست دادن سرمایه اعم از مادی و معنوی شود، وجود بانک های اطلاعاتی کوچک و بزرگ اری لازم و غیر قابل اجتناب به نظر می رسد.
با توجه به اهمیت این مسئله  امروزه از سازمان های دولتی که گرفته تا شرکت های خصوصی و سایر مراکزی  که به مردم خدمات ارائه می دهند، از سیستم های مکانیزه برای دقت و تسریع درارائه بهتر خدمات استفاده می کنند.
در کشور عزیز ما نیز این مسئله مورد توجه مسئولین امر و مدیران محترم شرکت ها قرار گرفته و روزانه بانک های اطلاعاتی جامعی توسط تحلیگران و برنامه نویسان در حال طراحی است.
یکی از این مراکز که علاوه بر ایجاد درآمد و اشتغال ، به طور مستقیم و غیر مستقیم در اشاعه فرهنگ ایرانی- اسلامی به سایر ملل نقش مهمی دارد هتل ها و مهمان پذیرها می باشند.
به دلیل کار مداوم و مسافرانی روزانه در این اماکن پذیرش می شوند. وجود یک سیستم مدیرت جامع به صورت مکانیزه امری لازم به نظر می رسد.
 
چکیده:
هدف از پروژه طراحی یک بانک اطلاعاتی جامع جهت مدیریت هتل کاری است که قصد داریم در این مجموعه انجام دهیم. در هر بخش از این مستند به بررسی و در نهایت طراحی یک نرم افزار خواهیم رسید.
•فصل اول: در این بخش به بررسی معایب سیستم های گذشته و ارائه پیشنهادات لازم برای رفع نواقص خواهیم پرداخت.
•فصل دوم: این بخش شامل طراحی سیستم مدیریت هتل از لحاظ مهندسی نرم افزار خواهد بود.
•فصل سوم: در این قسمت توضیحاتی مختصر در مورد نرم افزار و بانک اطلاعاتی که که برای طراحی این سیستم به کار گرفته شده است، ارئه می شود.
•فصل چهارم : به طور خلاصه شامل یک سری از فرم های نرم افزار و نحوه کار با آن را بیان خواهد  نمود.
همچنین این فصل شامل بخشی از کد های مهم و نحوه گزارش گیری های سیستم خواهد بود.
•و در آخر هم منابع استفاده شده ذکر می شود.

 

شامل 70 صفحه word

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.